napok

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

cimkék

advent (11) albi (6) álom (5) ámen (16) angol (9) anya (8) apa (21) ari (60) barca (7) bicó (3) bkv (4) buli (65) debi (83) dkv (3) elhatározás (3) erasmus (3) fesztivál (4) filmecske (33) foci (17) főzés (3) friends (6) futás (5) gent (5) hétvége (77) húsvét (7) idézet (10) ímél (3) impi (4) isztambul (4) játék (4) jogsi (11) jóóó (12) kaja (31) kalkulus (6) kápinapok (3) karácsony (13) kari (3) kiállítás (6) kiköltözés (3) kirándulás (33) kocka (6) koli (5) könyv (16) korfu (4) kresz (4) kultúra (24) lánykák (24) link (36) linkecske (3) loc (34) loki (6) london (6) lovasi (3) madrid (3) március15 (8) milano (4) mindenféle (13) mise (6) miskolc (5) mozi (9) munka (13) nosztalgia (7) nyár (27) összefoglaló (5) otthon (3) pali (3) party (17) pingu (8) politika (3) prog (5) program (3) reklám (18) sakkbajnokság (3) séta (4) story (39) su (11) suli (152) szakdolgozat (3) sziliszali (6) szilveszter (3) sznap (8) szomszédok (4) szüncsi (4) tábor (8) tali (17) tinta (4) tokajikirándulás (9) történt (4) történt.. (151) tv (4) versike (38) vezetés (9) vicc (9) vicces (35) zene (47) zsombor (10) zsuzsika (4)

Selymi blogja

néhány érdekes, meghökkentő, számomra fontos, meglepő és mulatságos, poénos dolgok, észrevételek...csak úgy bármik...

komik

kirándulás

2011.03.25. 13:39 | kiss.zita | 13 komment

Címkék: buli kirándulás debi

Na, összeszedtem a szerintem lehetséges kirándulási terveket, és van jó pár ötletem, csak el kéne dönteni, hogy mik legyenek, illetve ajánljatok Ti is bátran:

- Szarvas, illetve a Szarvasi Arborétum

- Eger, egri vár

- Miskolc, diósgyőri vár, Lillafüred, Szilvásvárad..

- Hortobágy, Hortobágyi Nemzeti Park, Tisza tó és környéke..

- Sárospatak, sárospataki vár

No, én vázoltam a lehetőségeket, melyik tetszik?? :) Vagy vmi egészen más ötlet??

Reggel majd korán induljunk! :P

Még annyi, h majd vigyünk szendvicset, vagy majd kajálunk útközben?? :D:D (nagyon fontos..)

Én már várom, puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://kisszita.blog.hu/api/trackback/id/tr282770768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b.andris 2011.03.25. 15:38:48

korai indulás az sztem is!!! nem tom mennyire korán, én leghamarabb hajnal 5kor vagyok hajlandó indulni, előtte nem :P

szendvicset vinni kell, kirándulni megyünk, de egy kajálás akár beleférhet vhol vmi helyen, de úgy készüljünk h vigyünk eleget enni inni. :)

nekem egyelőre nincs más ötletem, annyi szarvast leszámítva a többi hely amit írtál az még mondhatjuk h egy irányban van, de szarvas az nagyon nem az tökre a másik irány :)

kiss.zita · http://kisszita.spaces.live.com/ 2011.03.26. 13:50:51

azért én a korai indulásnál ilyen 8 körülire gondoltam.. :) megnéztem és jó időt mondanak, szval király.. :)

annyi, h én ezt az 5öt mind külön-külön gondoltam, sztem egy napra nem kell túlzsúfolni... pl sztem egy város elég egy napra..

szval már csak ki kéne találni, döntsetek! :P

b.andris 2011.03.26. 19:30:28

8 az nem késő, 7kor kelni kb... az jó.

egy város nem elég egy napra, illetve attól függ melyik az a város, ha sárospatak lenne a választás pl. az nem elég egy napra, kettő kell, vannak amik kb útbaesnek.... ez csak példa, de tokaj meg miskolc/lilladüred az pl lehet mert tokaj mellett megyünk el, sőt át us megyünk rajta, de mondjuk bármelyiket választjuk tokajon pl majdnem midegyik felé átmegyünk... de ez csak egy plda, lehet másak is :):)

kiss.zita · http://kisszita.spaces.live.com/ 2011.03.27. 11:54:33

hmm.. akkor mi legyen? am kb Szarvas tűnik a legjobbnak sztem, csak arra felé útközben kb nincs semmi érdekes.. nem?

b.andris 2011.03.27. 13:08:40

szarvas sztem abszolút nem a legjobb, tavaszodik, oda nyáron érdemes menni, mert most az arborétumban kb semmi nincs ami szép meg látnivaló, virágok ilyesmik... azok majd nyáron...

én gondoltam egy olyanra, de akk reggl 8-tól este 8-ig lenne program, de felhúznánk sátoraljaújhelyre a zempléni kalandparkba, és kipróbálnánk a legjobb bobpályát amiről most tudok és ott van, 2.275 km hosszú biztonságos nagyon és rohadt jó, asszem kb 2 éve épült talán... nagyon hosszú :) duuuurva élmény lenne :)
igaz odafele útközben útbaesne tokaj meg sárospatak mert konkrétan ezeken megyünk keresztül de ott nem állnánk meg igazából... merthogy, a bobpályás kaland után irány miskolc, ahol szintén van bobpálya, de akk azt kihagynánk mert előtte boboztunk, de ott van még az avasi kilátó, aztán a város is nagyon széép, illetve irány lillafüred, ahol délután 2-3 körül egy jót lehetne kajálni, és túrázni meg stb, van vízesés meg stb. diósgyőri várat azért nem mondom, mert nagyin drága és annyira nem jó...

persze ha már átmegyünk tokajon, akk megállhatunk annyira h ha vki vmi jó kis tokajit szeretne vásárolni :) menetkezöben is szabadon eldönthető :)

kinek tetszik az ötlet?, ki az aki azt mondja h elég jó de vmit módosítsunk rajta?, és ki mondja azt h teljesen más ötlete van???

én sztem emellett szavaznék, de ha vki előáll egy másik jó ötlettel akk lássuk és döntsük el h kb mi legyen :D
nos többiek?:D

b.andris 2011.03.27. 14:15:16

na meg viszek nektek személyiség tesztet :D hehe

kiss.zita · http://kisszita.spaces.live.com/ 2011.03.27. 16:46:59

úúú, nagyon jóóó! támogatom! am ott van libegő is! :D akkor legyen ez a Tokaj-Sárospatak-Sátoraljaújhely-Miskolc-Lilafüred... :) meg útközben még változhat a terv simán, mert akkor látjuk majd, h h állunk időben.. azért azt se akarom, h az legyen, h így rohanunk mindenfelé.. :D már várom!!

b.andris 2011.03.27. 17:29:45

En sem szeretnem h mindenhol csak rohanas legyen, ezert irtam h igaz h az ut ujhely fele atmegy tokajon es patakon de ott nem allnank meg sztem... De ha vki szeretne megallni akk megfogunk ott is szal dinamikusan valtozhat mden. De sztem ujhely miskolc lilaf. az is boven eleg. Utkozben megalmodjuk.

Viszont ugy kene menni h 8kor mar szigoruan legkesobb a kocsival elhagyjuk a debrecen tablat, kul tenyleg csak sietni kell majd mdenhova :)

kiss.zita · http://kisszita.spaces.live.com/ 2011.03.28. 00:38:50

Okkés, akkor mondjuk háromnegyed nyolckor a nagyálló parkolójában tali?? :-P
Am hívtalak... Csak otthoniról szval gondolom nem vágod ki kereshetett... ;-)
Király lesz a kircsiiii!!! :-D

b.andris 2011.03.28. 01:05:18

:O
nem leszel debiben vagy mi?
miért jönnétek le a nagyálló parkolójába? am is a kassai úton menve kifelé hagyjuk el debit, majd arra kanyarodok, meg Lacihoz is, de a 3/4 8 az jó ötlet akk talizni és akk 8 körül kint leszünk a városból :)

az te voltál aki hívott? :D azt viszont nem értem h pesti körzetszám, és 6 számjegy helyett 7 volt mintha egy mobilszám lett volna... na mind1.. am mostanában sok hívást nem veszek fel :):) mondjuk most kiírta a hívó számot, de nem volt kedvem, aszittem megint vmi hülye ügyfél, de gyanús volt mert pesti.. na mondom kitudja miez inkább nem veszem fel... ha tudom h te vagy akk felveszem!!!!!!!!!!

kiss.zita · http://kisszita.spaces.live.com/ 2011.03.28. 09:21:32

Jaaa... Nem tudom miért hittem, h Nagyállóról indulunk
... Biztos aszittem h vonattal IS megyünk! :-D Akkor bejössz a kolihoz? De csak ha nem túl nagy gond... Vagy hogy?? Bocsi h értetlenkedek...

Hehehe... Gondoltam, h azért nem veszed fel! :-P

Már csak 2t kell aludni! :-))

b.andris 2011.03.28. 09:31:52

ez a kocsinak az előnye h házhoz tud menni, akk miért ne élnénk eme lehetőségekkel :D

én is várom, holnap már töltöm is a fényképezőhöz az aksikat :D

kiss.zita · http://kisszita.spaces.live.com/ 2011.03.28. 12:39:59

:) júúj, köszcsiii!!
am épp akartam írni, h hozz fényképezőt!! :D jipííí!!
süti beállítások módosítása